Framgångspodden

Varumärke för nordens största intervjupodd

Projektöversikt
Varumärkesidentitet
Webbdesign
Grafisk design
Innehållsproduktion
Sociala Medier
Facebook Ads

Framgångspodden är nordens mest populära intervjupodd med över 200 gäster och över 3 miljoner lyssnare varje månad. Här får du möjligheten att lyssna på inspirerande historier från bland annat Petter Stordalen, Isabella Löwengrip, Jesper Parnevik och många fler.

Vi har under 2018 tagit fram ett helt nytt varumärke och hemsida för Alexander Pärleros succé Framgångspodden. Podden är nordens mest populära intervjupodd med över 200 gäster och över 3 miljoner lyssnare varje månad. Vi har från grunden tagit fram en helt ny identitet med logotyp, hemsida och grafisk profil.

Vi har i samband med den nya identiteten satt en tydlig strategi för Framgångspoddens digitala marknadsföring. Vi kommer med vår kompetens och erfarenhet att arbeta operativt för att växa Framgångspoddens varumärkeskännedom och få fler personer att lyssna på podden.

"Otroligt kul att jobba med dessa stjärnor på made by media som har hjälpt mig med en helt ny branding av Framgångspodden. Dem är hur grymma som helst!"
Alexander Pärleros
Grundare, Framgångspodden

Se fler kundcase

Våra kundcase visar hur vi förvandlar visioner till verklighet. Ta en titt på hur vi har hjälpt andra varumärken att växa, nå nya mål och skapa långvariga resultat.

Se hur vi har stärkt andra varumärken

Våra kundcase visar hur vi förvandlar visioner till verklighet. Ta en titt på hur vi har hjälpt andra varumärken att växa, nå nya mål och skapa långvariga resultat.